مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-08اجتماعي

رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مشارکت مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، - به مناسبت روز خبرنگار، رالی تور گردشگری یک روزه ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مشارکت مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به مناسبت روز خبرنگار، رالی تور گردشگری یک روزه ویژه خبرنگاران را برگزار می کند.

جلسه توجیهی و آموزش نقشه خوانی این رویداد روز پنجشنبه 26 مرداد 1402 برگزار و روز جمعه 27 مرداد نیز رالی تور گردشگری خبرنگاران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تجلیل از مقام خبرنگاران از محل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز و در برج میلاد تهران به پایان می رسد.

در پایان این رالی تور یک روزه، برترین نفرات در کلاس های سه گانه معرفی و به آنان جوایز نفیسی همراه با لوح یادبود اهدا خواهد شد.

از آنجایی که این رالی ها، به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته شده و سرعت در اینگونه رالی تور ها مطرح نیست، ملاک انتخاب برترین ها، کمترین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران برگزار می شود

رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران برگزار می شود