مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-01اقتصادي

تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار بهره برداری شد


در اقدامی جهادی و با دو هزار و 500 میلیارد ریال تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار شد.

- محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام اینکه تصفیه خانه آب شرب دیواندره وارد بهره برداری شد، اظهار کرد: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت 4.

5 هکتار به ظرفیت 250 لیتر در ثانیه احداث و جمعیت 51 هزار نفری شهر دیواندره و 73 روستای مجتمع اوباتو را زیرپوشش قرار داد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: تأمین آب شهر دیواندره پیش از این از گالری های واقع در بستر رودخانه نساره در مساحتی به میزان 5 هکتار و 130 لیتر بر ثانیه انجام می شد.

وی افزود: طی روزهای اخیر پس از بروز چندین مورد شکستگی، کدورت آب در تأسیسات مذکور از حد استاندارد خارج شد و در راستای حفظ بهداشت و سلامت مردم، فعالیت این تأسیسات متوقف و آب وارده به شبکه قطع شد و بلافاصله عملیات اصلاح و بازسازی در دستور کار قرار گرفت،؛ همزمان 11 دستگاه تانکر نیز به صورت سیار به طور مداوم و بی وقفه در حال آبرسانی سیار به شهروندان شدند.

  مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تصفیه خانه آب دیواندره که در حال تست آزمایشی بود با توجه به شرایط اضطراری وارد مدار بهره برداری شد و انتقال آب از تصفیه خانه به مخازن اصلی شهر از طریق خطی به طول 9 کیلومتر آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار بهره برداری شد

تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار بهره برداری شد