مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-08فناوري

کلاهبرداری این بار با وعده فعال سازی اینترنت 5G


در شرایطی که سودجویان از روش های گوناگونی برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می کنند، کلاهبرداری های تلفنی نیز نسبت به گذشته بیشتر شده و توصیه می شود کاربران در مواجهه با موارد مشکوک هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بارها گفته شده زمانی که با شما تماس تلفنی گرفته می شود و به طور مثال وعده جایزه و هدیه می دهند، درخواست اطلاعات بانکی تان را می کنند و موارد مشابه، باید دقت کنید؛ علی رغم اینکه این پیشنهادها جذاب هستند اما احتمال اینکه در آستانه ی فریب خوردن توسط کلاهبرداران قرار گرفته باشید، زیاد است.

نکته مهم این است شما حق دارید درباره هر شخصی که تلفنی با شما تماس می گیرد و به شما پیشنهاد می دهد، بررسی های لازم را انجام دهید، با نامه نگاری از آن ها اطلاعات کاری بخواهید، تماس بگیرید، مرجع های آن ها را استعلام کنید و زمانی برای فکر کردن و تصمیم گیری در مورد پیشنهاد آن ها داشته باشید؛ زیرا افرادی که به طور قانونی و به دور از هرگونه کلاهبرداری به صورت تلفنی بازاریابی انجام می دهند، از این که اطلاعات فعالیت معقول و منطقی خود را در اختیار شما قرار دهند، خوشحال می شوند.

درخواست پول برای یکسان سازی تعرفه های اپراتور یکی از انواع کلاهبرداری هاست درحالی که یکسان سازی تعرفه ها و تک نرخی شدن تماس های درون شبکه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری این بار با وعده فعال سازی اینترنت 5G

کلاهبرداری این بار با وعده فعال سازی اینترنت 5G