مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-31اقتصادي

تامین چند برابری زمین برای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی


تاکنون برای 180 هزار واحد زمین تامین شده است و این مقدار الحاق زمین در خراسان رضوی حدود 15 برابر مسکن مهر در 16 سال گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای عالی مسکن که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: برابر ابلاغ وزارت راه و شهرسازی برنامه چهار ساله نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی  391 هزار و 20 واحد بوده است.

در بخش حمایتی 195 هزار و 820 واحد و روستایی 64 هزار واحد و بازآفرینی 56 هزار و 206 واحد و خودمالک هم 74 هزار و 980 واحد است.

وی ادامه داد: در بخش حمایتی، همه خدمات اعم از زمین و تسهیلات و آماده سازی و غیره توسط ما ارائه می شود و در بخش روستایی نیز تسهیلات ارائه می شود.

در استان خراسان رضوی زمین هم در روستاها واگذار کرده ایم.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در بخش بازآفرینی بیشتر جنبه تسهیلات و تخفیف پروانه دارد و در بخش خودمالک هم به همین ترتیب است.

وی با بیان اینکه قصد داریم تا چند ماه آینده یک جهشی در حوزه ساخت مسکن و نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی ایجاد کنیم، گفت: در استان خراسان رضوی رویکرد اصلی ما تقدم دادن به روستاها بوده است، با این نگاه که روستاییان برای مهاجرت به شهرهای کوچک و مرکز استان ترغیب نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین چند برابری زمین برای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

تامین چند برابری زمین برای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی