مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-20اقتصادي

صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در دولت سیزدهم


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در طول دولت سیزدهم و آغاز الکترونیکی شدن فرایند صدور ضمانت نامه ها در هفته تعاون خبر داد.

- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در طول دولت سیزدهم و آغاز الکترونیکی شدن فرایند صدور ضمانت نامه ها در هفته تعاون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البرز محمدی امروز در نشست هفته تعاون اظهار کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در طول 14 سال عمر فعالیت و به استطاعت سرمایه خود توانسته تعاونی ها را پوشش دهد.

این صندوق در طول دولت سیزدهم نزدیک به 850 میلیارد تومان ضمانت نامه صادر کرده است، در حالی که در 12 سال قبل به طور کلی 1500 میلیارد تومان ضمانت نامه صادر شده بود که نشان می دهد علیرغم آنکه سرمایه ای به صندوق اضافه نشده ولی در دو سال دولت سیزدهم حرکت های خوبی در بحث صدور ضمانت نامه صورت گرفته است.

وی از رشد 58.

9 درصدی در صدور ضمانت نامه های صندوق نسبت به سنوات قبل خبر داد و گفت: سال گذشته نزدیک به 500 میلیارد تومان ضمانت نامه صادر کردیم که قریب به 77 درصد در بخش کشاورزی بوده است.

شاید سنوات گذشته این عدد 35 تا 36 درصد و در حوزه خدمات یا صنعت بود ولی تمرکز خود را روی بخش کشاورزی بیشتر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در دولت سیزدهم

صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در دولت سیزدهم