مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-12اجتماعي

فعالیت یک مرکز کانون فکری کودکان و نوجوانان به ازای هر 120 مدرسه


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اجرای طرح یاسمن در روستاها گفت: به ازای حدود هر 120 مدرسه یک مرکز کانون پرورش فکری وجود دارد.

- فرهاد فلاح در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع هزار و 39 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور فعال است که در زمینه های مختلف در حال خدمت رسانی به جامعه هدف خود است.

وی از این خدمات به تولید فیلم، سریال، انیمیشن، کتاب، اسباب بازی، بازی های رومیزی و فکری و سایر فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: استعدادیابی و پرورش کودکان و نوجوانان از برنامه های مهم کانون است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به انتشار سه میلیون جلد کتاب طی ماه گذشته اضافه کرد: افراد با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توانند از این کتاب ها استفاده کنند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان از کتاب های کانون خاطرنشان کرد: طرح ملی کانون مدرسه از مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس اجرایی می ‎شود.

فلاح هدف از این طرح را پشتیبانی از فعالیت های پرورشی مدرسه دانست و بیان کرد: به ازای حدود هر 120 مدرسه یک مرکز کانون پرورش فکری وجود دارد که این آمار اهمیت توسعه مراکز کانون را دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت یک مرکز کانون فکری کودکان و نوجوانان به ازای هر 120 مدرسه

فعالیت یک مرکز کانون فکری کودکان و نوجوانان به ازای هر 120 مدرسه