مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-15بين الملل

لهستان ممنوعیت واردات غلات اوکراین را تمدید می کند


رییس جمهوری لهستان گفت، با وجود حمایت گسترده از کی یف در جنگ با اوکراین، ورشو ممنوعیت واردات غلات اوکراینی را تمدید می کند چون باید از بازار داخلی خود حمایت کند.

- رییس جمهوری لهستان گفت، با وجود حمایت گسترده از کی یف در جنگ با اوکراین، ورشو ممنوعیت واردات غلات اوکراینی را تمدید می کند چون باید از بازار داخلی خود حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، آندژی دودا، رییس جمهوری لهستان گفت، ورشو ممنوعیت کنونی بر واردات غلات از اوکراین را که توسط کمیسیون اروپایی وضع شده و نزدیک به منقضی شدن است، تمدید می کند.

وی در مصاحبه ای با مجله Sieci افزود: وتوی اتحادیه اروپا بر گندم، ذرت، کلزا و تخمه آفتابگردان اوکراین برای لهستان، مجارستان، رومانی، اسلوواکی و بلغارستان در 15 سپتامبر سال جاری میلادی پایان می یابد.

رییس جمهوری لهستان ادامه داد: مشخص است که ما حامی اوکراین در دفاع از خود در برابر روسیه هستیم اما در مورد مسائل دیگر با هدف حمایت از منافع مردم کشور رفتار می کنیم.

دفاع از بازار داخلی و بازار اتحادیه اروپا مساله ای است که ما به آن اهمیت می دهیم.

سال گذشته میلادی، اتحادیه اروپا عوارض گمرکی را بر روی تمامی تولیدات کشاورزی از اوکراین برای یک سال به حالت تعلیق درآورد تا از اقتصاد این کشور حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان ممنوعیت واردات غلات اوکراین را تمدید می کند

لهستان ممنوعیت واردات غلات اوکراین را تمدید می کند