مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-07ورزشي

بعضی از بازیکنان خارج شده را می خواستم بمانند


سرمربی اسپانیایی تراکتور با بیان اینکه بعضی از بازیکنان را می خواستم در تیم بمانند، گفت: متاسفانه بنا به دلایلی از تیم جدا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پاکو خمز عصر دوشنبه در حاشیه تمرینات شاگردانش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرینات پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم، افزود: یکسری برنامه ریزی ها نسبت به گذشته بهتر شده و می توانیم با هماهنگی باشگاه، برای سال های آینده بهتر از این هم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه تمام هدفمان خوشحال کردن هواداران با انجام بازی های خوب و با انرژی زیاد خواهد بود، عنوان داشت: تمامی بازیکنان جذب شده کیفیت خوبی دارند و می توانند به تیم کمک کنند و من از این حیث رضایت دارم.

خمز اظهار داشت: قول قهرمانی نمی دهم اما قول می دهم تلاش بسیاری برای خوب بازی کردن و خوشحال کردن هواداران انجام خواهیم داد.

اگر روی بازیکنان فشار قهرمانی ایجاد شود، به نفع تیم نیست.

وی درباره حضور تراکتور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: تمام تمرکز من روی بازی با سپاهان است و بازی به بازی پیش می رویم همچنین بعد از دیدار با سپاهان و پرسپولیس به بازی آسیایی فکر خواهیم کرد.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در خصوص میزان رضایتش از نقل و انتقالات تیم توضیح داد: من فقط در خصوص کارهای فنی صحبت می کنم و مدیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از بازیکنان خارج شده را می خواستم بمانند

بعضی از بازیکنان خارج شده را می خواستم بمانند