مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-29فرهنگي

«چخفته» عازم رشت می شود/ تماشاگرانی که بی غرض نظر می دهند


اشکان پیردل زنده کارگردان «چخفته» با اشاره به تغییراتی که نمایش در اجرای جدید داشته است از روی صحنه رفتن این اثر نمایشی در شهر رشت خبر داد.

- اشکان پیردل زنده کارگردان چخفته با اشاره به تغییراتی که نمایش در اجرای جدید داشته است از روی صحنه رفتن این اثر نمایشی در شهر رشت خبر داد.

اشکان پیر دل زنده کارگردان نمایش چخفته که این روزها در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه است با ابراز خرسندی از استقبال مخاطبان به خبرنگار مهر گفت: اجرای چخفته همانند اجرای قبلی که در عمارت نوفل لوشاتو داشت با استقبال مخاطبان روبرو شده است اما متاسفانه اجرای نمایش محدود است و 13 مرداد ماه به پایان می رسد.

قرارداد نمایش برای اجرا 20 روز بود اما با استقبالی که از کار شده و بازخوردهای مثبتی که از تماشاگران گرفته ایم احتمال دارد هماهنگی هایی برای اجرا نمایش در یکی دیگر از سالن های مجموعه تئاتر شهر صورت گیرد بنابراین احتمال دارد اجرای چخفته در تهران ادامه پیدا کند چون احساس می کنم به اصطلاح تازه موتور کار روشن شده است.

وی درباره اجرا در استان های دیگر بیان کرد: قرار است 29 مرداد تا 6 شهریور در سالن نارون شهر رشت اجرا داشته باشیم که اگر کار با استقبال روبرو شد ممکن است اجرا تمدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چخفته» عازم رشت می شود/ تماشاگرانی که بی غرض نظر می دهند

«چخفته» عازم رشت می شود/ تماشاگرانی که بی غرض نظر می دهند