مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-19اقتصادي

200 هزار مشترک برق همدانی مشمول پاداش شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در استان از 692 هزار مشترک بیش از 200 هزار مشترک یعنی 40 درصد مشترکان مشمول دریافت پاداش، مبلغی معادل 9 میلیارد تومان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سهرابی بیدار صبح امروز در همایش ائمه جماعت مساجد استان که با محوریت مدیریت مصرف آب و برق برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید بخورید و بیاشامید و اسراف نکنید که خداوند مسرفان را دوست ندارد .

  وی با بیان اینکه اسراف تجاوز از حد و زیاده روی است که جزو منکرات به شمار می رود گفت: اسراف و زیاده روی حق الناس است چراکه زیاده روی در مصرف انرژی باعث می شود، یک عده از این نعمت بی بهره باشند و ناترازی ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به جایگاه ائمه جماعات مساجد تصریح کرد: روحانیون و طلاب نقش اثرگذاری در هدایت مردم دارند که می توان از این ظرفیت برای ایجاد گفتمان مدیریت مصرف انرژی استفاده کرد.

وی بیان کرد: برای مقابله با اسراف می توان از طریق نظارت همگانی، امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغات و ارائه الگوی صحیح مصرف اقدام کرد که ما برای کسانی که از اسراف دوری می کنند پاداش نیز در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار مشترک برق همدانی مشمول پاداش شدند

200 هزار مشترک برق همدانی مشمول پاداش شدند