مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:042023-08-15سياسي

ویژه برنامه «خونین چراغ» در شیراز برگزار شد


ویژه برنامه مجازی «خونین چراغ» با هدف محکومیت اقدام تروریستی در حریم امن الهی و سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور، توسط کتابخانه های عمومی فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی تکرار حادثه تروریستی در آستان مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز و با هدف محکومیت این اقدام تروریستی در حریم امن اهالی و سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور، ویژه برنامه مجازی خونین چراغ در شیراز برگزار شد.

این نشست با حضور مجازی محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی، کارشناسان این اداره کل و کتابداران استان فارس برگزار شد.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این نشست با اشاره به اینکه کمتر از یک سال از اولین اقدام تروریستی در آستان شاهچراغ(ع) شیراز، مجددا در اقدامی مذبوحانه، به ساحت حرم آل الله، هتک حرمت می شود، گفت: نیت دشمن القای ترس به مردم و هتک حرمت به اهل بیت(ع) است.

در ایام ماه محرم و زمانی که مردم ایران عزادار شهدای کربلا هستند، دیگربار این اقدام تروریستی صورت گرفته و این برای مردم ایران مصیبتی بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «خونین چراغ» در شیراز برگزار شد

ویژه برنامه «خونین چراغ» در شیراز برگزار شد