مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-19حوادث

انهدام باند بزرگ فیشینگ در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از 212 نفر از شهروندان خبر داد.

- سردار حمید هداوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با عنایت به فراگیر شدن حوزه فیشینگ و بدافزارهای متداول و در پی ارجاع پرونده های متعدد به پلیس فتا استان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب کاربران اینترنتی، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مأموران مشخص شد که متهمان با ارسال پیامک های ابلاغیه ثنا و ثبت نام سهام عدالت حاوی لینک های آلوده کاربران را به درگاه فیشینگ انتقال و با سرقت اطلاعات کارت بانکی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنها می کنند.

وی افزود: در ادامه پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی 2 نفر از متهمان این پرونده شناسایی شدند و از آنجایی که محل مخفیگاه متهمان در استان آذربایجان غربی بود، با اخذ نیابت قضایی اکیپی از مأموران پلیس فتا به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را به همراه تجهیزات مربوطه دستگیر کردند.

سردار هداوند در ادامه بیان داشت: در بررسی های تکمیلی متهم دیگر این پرونده شناسایی و با شگردهای پلیسی به حوزه استحفاظی استان البرز هدایت و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ فیشینگ در البرز

انهدام باند بزرگ فیشینگ در البرز