مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-17سياسي

کسی مدعی ضعف ها نیست/باید فرهنگ گفتن نقاط قوت را تقویت کنیم


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید براینکه هیچ کس مدعی نیست که ضعف وجود ندارد، اما باید فرهنگ گفتن نقاط قوت را تقویت کنیم؛ خاطرنشان کرد که مردم از نداشته ها ناراحت نمی شوند اما بی عدالتی، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید براینکه هیچ کس مدعی نیست که ضعف وجود ندارد، اما باید فرهنگ گفتن نقاط قوت را تقویت کنیم؛ خاطرنشان کرد که مردم از نداشته ها ناراحت نمی شوند اما بی عدالتی، تبعیض و فساد آنان را ناراحت می کند.

آیت الله لطف الله دژکام پنجشنبه 26 مرداد در جمع شماری از آزادگان، ضمن تبریک سالروز بازگشت اسرای دوران دفاع مقدس به آغوش میهن، گفت: امروزه در مجموعه های مختلف رسمی باب شده و آن اینکه نقاط ضعف حاکمیت را زیاد یاد می کنیم.

امام جمعه شیراز با تاکید براینکه کسی ادعا نمی کند که ضعف وجود ندارد؛ گفت: کدام مجموعه حکومتی است که ضعف نداشته باشد، هر حاکمیتی از یک جهت قوی تر است و از یک جهت ضعف دارد، اما در کشور ما رسمی شده که نقاط ضعف را زیاد می گوییم؛ خیر، باید نقاط قوت را بگوییم.

او با اشاره به آیه 7 سوره مبارکه ابراهیم، خطاب به حاضران در جلسه گفت: طبیعتا شما با همه مشکلاتی که وجود دارد روحیه شکرگذاری دارید؛ آزادگان که جای خود، بقیه مردم نیز از همین سنخ هستند و کسانی که شکرگذار هستند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی مدعی ضعف ها نیست/باید فرهنگ گفتن نقاط قوت را تقویت کنیم

کسی مدعی ضعف ها نیست/باید فرهنگ گفتن نقاط قوت را تقویت کنیم