مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-16سياسي

حضرت زینب(س) رسالت امامان(ع) در تبیین صحیح دین اسلام را کامل کرد


به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سلحشور به میهن اسلامی مراسم بزرگداشت و تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ واحدی در ستاد این نیرو برگزار شد.

- حضرت زینب(س) رسالت امامان(ع) در تبیین صحیح دین اسلام را کامل کرد به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سلحشور به میهن اسلامی مراسم بزرگداشت و تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ واحدی در ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه فرا رسیدن 26 مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سلحشور به میهن اسلامی، مراسم بزرگداشت و تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، با بیان اینکه همزمانی سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با روزهای آغازین ماه صفر و ایام ورود اسرای کربلا به شام، یادآور، ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان و میثاق آنها با آرمان های جاودانه حضرت زینب (س) به عنوان پیامآور واقعه عاشورا است، گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود، رسالت الهی امامان(ع) در تبیین راستین و صحیح دین اسلام ناب محمدی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زینب(س) رسالت امامان(ع) در تبیین صحیح دین اسلام را کامل کرد

حضرت زینب(س) رسالت امامان(ع) در تبیین صحیح دین اسلام را کامل کرد