مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-01ورزشي

فدراسیون والیبال: جذب مربی خارجی تا قهرمانی آسیا بعید است


دبیر فدراسیون والیبال در مورد حضور دستیار خارجی در تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: بعید می دانم بتوانیم در چنین شرایط زمانی مراحل و اقدامات قانونی حضور یک دستیار خاجی را تا قهرمانی آسیا طی کنیم.

- دبیر فدراسیون والیبال در مورد حضور دستیار خارجی در تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: بعید می دانم بتوانیم در چنین شرایط زمانی مراحل و اقدامات قانونی حضور یک دستیار خاجی را تا قهرمانی آسیا طی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از 28 مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

در این راستا تیم ملی ایران در اردوی آماده سازی به سر می برد و تا چند روز دیگر به ارومیه اعزام می شود تا در این شهر اردو بزند.

محمود افشاردوست که در لیگ ملت های 2023 به عنوان مربی در کادر فنی حضور داشت، قبل از آغاز اردوهای قهرمانی آسیا از تیم ملی کناره گیری کرد و هنوز گزینه ای به جای او انتخاب نشده است.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در گفت وگو با ایسنا به وضعیت انتخاب دستیار بهروز عطایی اشاره و بیان کرد: در حال پیگیری هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

امیدوارم تا قهرمانی آسیا مشخص شود ضمن اینکه تیم در حال انجام کارش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون والیبال: جذب مربی خارجی تا قهرمانی آسیا بعید است

فدراسیون والیبال: جذب مربی خارجی تا قهرمانی آسیا بعید است