مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-08اقتصادي

جذب نیرو های بومی اولویت اصلی پتروشیمی «سنقرو کلیایی» است


مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر گفت: در پروژه پتروشیمی سنقرو کلیایی، اولویت شأن بکارگیری نیروهای بومی منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، یوسف شریفی مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: سایت نگین سنقر اولین واحد تولید متیل آمین در خاورمیانه و کشور است که  سالانه حدود 22 هزار و 600 تن متیل آمین تولید خواهد کرد.

  وی گفت: تاکنون برای 14 میلیون یورو در بخش ارزی و 800 میلیارد تومان در بخش ریالی توسط پترول برای این پروژه هزینه شده است.

مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر حجم سرمایه گذاری این پروژه در طرح توجیهی را 60 میلیون دلار اعلام کرد و یادآور شد: با توجه زمان سپری شده و تغییرات ایجاد شده در پروژه، این مبلغ پاسخگوی اجرای آن نیست.

وی براورد اولیه برای تکمیل پروژه را یک هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 500 میلیارد تومان از این مبلغ توسط پترول و مابقی با توجه به مذاکرات خوبی که با مسؤولان استانی داشته ایم ان شاءالله از طریق تسهیلات بانکی تأمین می شود.

شریفی با تأکید بر اولویت بکارگیری نیروهای بومی برای این پروژه، خاطرنشان کرد: پتروشیمی سنقر برای 162 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد، بنا داریم نسبت جذب نیروهای بومی به غیر، 60 به 40 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو های بومی اولویت اصلی پتروشیمی «سنقرو کلیایی» است

جذب نیرو های بومی اولویت اصلی پتروشیمی «سنقرو کلیایی» است