مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 06:352023-08-06اجتماعي

منابع طبیعی مخالف ساخت هتل در پارک های جنگلی تهران است


مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با تاکید بر اینکه اداره کل منابع طبیعی مخالف ساخت سازه های سنگین در پارک های جنگلی است، گفت: - مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با تاکید بر اینکه اداره کل منابع طبیعی مخالف ساخت سازه های سنگین در پارک های جنگلی است، گفت: شهرداری تاکنون به صورت رسمی در خصوص ساخت هتل در مناطق جنگلی تهران با ما نامه نگاری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش اخباری مبنی بر ساخت هتل های چندستاره در پارک های جنگلی تهران منتشر شد که انتقاداتی را به همراه داشت.

این پارک ها نقش مهمی در کنترل آب های سطحی وحفظ منابع آب، تغذیه سفره آب های زیرزمینی، تعدیل آب و هوا و بهبود خرداقلیم یک منطقه، کاهش آلودگی هوا و فرسایش و حفظ و تولید خاک، افزایش پایداری خاک و جلوگیری از رانش زمین دارند علاوه بر آن تفرجگاه برای انسان محسوب می شوند و حفظ و توسعه زیستگاه حیات وحش، جانوران و پرندگان را در پی دارند بنابراین ساخت وسازها و ایجاد سازه های سنگین در آن ها می تواند به طبیعت و سرانه فضای سبز تهران که درگیرآلودگی هوا و .

است، آسیب زیادی وارد کند.

بیشتربخوانید: وجود 9 پارک جنگلی در تهران رضا بیانی در گفت و گو با ایسنا درباره میزان جنگل های دست کاشت تهران اظهار کرد: استان تهران دارای 26 هزار هکتار جنگل دست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی مخالف ساخت هتل در پارک های جنگلی تهران است

منابع طبیعی مخالف ساخت هتل در پارک های جنگلی تهران است