مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-22اقتصادي

5 بلوک خوابگاه متأهلی در اردبیل کلنگ زنی شد


در آستانه هفته دولت آیین کلنگ زنی پنج بلوک خوابگاه متأهلی در اردبیل انجام شده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر سه شنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، چهار بلوک خوابگاه متأهلی به تعداد 56 واحد و یک بلوک خوابگاه دانشجویی نیز به تعداد 33 واحد توسط خیرین احداث و راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها در اردبیل اظهار کرد: چهار بلوک خوابگاه متأهلی به تعداد 56 واحد در زیربنایی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می شود.

اسماعیل چمنی اعتبار پیش بینی شده برای احداث این خوابگاه ها را 600 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این خوابگاه متأهلی در 2 طبقه احداث می شود و امیدواریم در کوتاه ترین زمان با حمایت مسئولان استانی و کشوری این پروژه به سرانجام رسیده و شاهد تأمین خوابگاه دانشجویان متأهل باشیم.

وی از همراهی خیرین در احداث خوابگاه دانشجویی قدردانی کرد و افزود: به همت خیرین احداث یک بلوک خوابگاه خیرین به تعداد 33 واحد شروع شد که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال این پروژه نیز اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: امروز همچنین با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار اردبیل و دیگر مسئولان شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بلوک خوابگاه متأهلی در اردبیل کلنگ زنی شد

5 بلوک خوابگاه متأهلی در اردبیل کلنگ زنی شد