مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-16سياسي

نقش مؤثر جوانان البرز در افزایش مشارکت رأی اولی ها


رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: جوانان استان نقش مؤثر خود در افزایش مشارکت مردم به ویژه رأی اولی ها را به درستی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری ظهر چهارشنبه در هفتمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری های تابعه استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه هزار و 355 نفر در سطح استان در پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد یک هزار و 154 نفر مرد و 275 نفر زن هستند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز پیشتازی استان البرز در این امر را به فال نیک گرفت و گفت: نکته مهم این است که در بین جوانان 30 تا 40 سال، حدود 524 نفر در پیش ثبت نام انتخابات شرکت کرده اند که عدد قابل ملاحظه ای است.

وی در مورد چینش سیاسی استان البرز در انتخابات پیش رو نیز گفت: تقریباً از همه طیف های سیاسی در پیش ثبت نام انتخابات شرکت کرده اند.

تاکنون جلسات متعددی با گروه ها و احزاب مختلف برگزار کرده ایم و طی مدت باقی مانده تا برگزاری انتخابات قطعاً از نقطه نظرات آنان بهره مند خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تأکید بر حضور پر رنگ رأی اولی ها گفت: کسی که در انتخابات شرکت نمی کند، یعنی صاحب رأی و نظر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر جوانان البرز در افزایش مشارکت رأی اولی ها

نقش مؤثر جوانان البرز در افزایش مشارکت رأی اولی ها