مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-04بين الملل

محاکمه ترامپ در دادگاه پرونده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: بی گناهم


ترامپ به عنوان یکی از نامزدهای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 با اتهاماتی مانند توطئه برای فریب ملت، تلاش برای ممانعت از اقدام کنگره در تایید پیروزی جو بایدن و سلب حقوق رای دهندگان روبرو است.

- محاکمه ترامپ در دادگاه پرونده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: بی گناهم ترامپ به عنوان یکی از نامزدهای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 با اتهاماتی مانند توطئه برای فریب ملت، تلاش برای ممانعت از اقدام کنگره در تایید پیروزی جو بایدن و سلب حقوق رای دهندگان روبرو است.

این سومین پرونده قضایی است که علیه ترامپ در سالجاری تشکیل شده است اما نخستین پرونده ای است که تلاش می کند او را به دلیل تکاپو برای ماندن در قدرت در هفته های بین شکست انتخاباتی و حمله به کنگره مسئول بداند.

 قاضی دادگاه فدرال واشنگتن چهار مورد اتهامی در پرونده جدید علیه دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در موضوع تلاش برای باطل کردن نتیجه انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا را به او تفهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا بعد ظهر امروز به وقت محلی وارد دادگاه فدرال در واشنگتن شد.

  ترامپ به عنوان یکی از نامزدهای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 با اتهاماتی مانند توطئه برای فریب ملت، تلاش برای ممانعت از اقدام کنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه ترامپ در دادگاه پرونده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: بی گناهم

محاکمه ترامپ در دادگاه پرونده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: بی گناهم