مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:572023-07-25اقتصادي

تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران- شمال تا بهمن سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» در بازدید از آزادراه تهران- شمال که با حضور «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور و وزرای نفت و تعاون، - وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران- شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در بازدید از آزادراه تهران- شمال که با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و وزرای نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران، اظهار داشت: مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران- شمال دهه فجر سال آینده به اتمام می رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: چهار بانده شدن قطعه 10 کیلومتری از مرزن آباد به دزبن در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد از این بخش به اتمام رسیده است، ادامه داد: تلاش می کنیم با تامین هرچه سریع تر منابع، باقی مسیر نیز به اتمام برسد تا تردد مردم در مجاورت قطعه 3 تسهیل شود.

بذرپاش بیان داشت: عملیات اجرایی قطعه سوم نیز با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و با قدرالسهم های متفاوت تداوم خواهد داشت و تامین مالی این پروژه از محل دارایی های وزارت راه و شهرسازی و منابع عمومی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران- شمال تا بهمن سال آینده

تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران- شمال تا بهمن سال آینده