مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:462023-08-14سياسي

«تصویر دهم» مستقل می ماند/ هدف انعکاس نگاه امام حسین (ع) است


مجید مجیدی مدیر رویداد عاشورایی «تصویر دهم» در آستانه برگزاری سومین دوره این رویداد بر استقلال آن تأکید و هدف «تصویر دهم» را انعکاس نگاه امام حسین (ع) ذکر کرد.

- مجید مجیدی مدیر رویداد عاشورایی تصویر دهم در آستانه برگزاری سومین دوره این رویداد بر استقلال آن تأکید و هدف تصویر دهم را انعکاس نگاه امام حسین (ع) ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رسانه ای سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم با حضور مجید مجیدی مدیر، محمد رهبر دبیر و بهروز شعیبی مدیر طرح و ایده این رویداد و همچینین با همراهی جعفر الدیب رییس شبکه کربلا و نماینده آستان امام حسین (ع) صبح امروز دوشنبه 22 مرداد برگزار شد.

در ابتدای این نشست پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مجید مجیدی ضمن خیرمقدم به حضار، تسلیت ایام محرم و تسلیت ویژه برای حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: خوشحالیم که امسال توفیق پیدا کردیم که سومین دوره سوگواره را برگزار کنیم.

البته باید امسال چهارمین دوره را برگزار می کردیم اما به خاطر شرایط سال گذشته فیلم ها به حد نصاب نرسید و برگزار نشد.

از ابتدا به دنبال جریان سازی بودیم وی افزود: این رویداد را ما از اول با این نیت شروع کردیم که در این مسیر جریان سازی کنیم و اخلاق حسینی، وجوه عدالت طلبی امام حسین (ع) را به منصه ظهور برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تصویر دهم» مستقل می ماند/ هدف انعکاس نگاه امام حسین (ع) است

«تصویر دهم» مستقل می ماند/ هدف انعکاس نگاه امام حسین (ع) است