مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21اجتماعي

حضور 3000 موکب مردمی در پیاده روی جاماندگان اربعین/ جانمایی موکب مادر و کودک


سالهاست تهرانی هایی که قسمتشان پیاده روی برای زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین و رفتن به کربلا نمی شود، با نیت پیاده روی اربعین برای رسیدن به حرم امام حسین(ع)، - سالهاست تهرانی هایی که قسمتشان پیاده روی برای زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین و رفتن به کربلا نمی شود، با نیت پیاده روی اربعین برای رسیدن به حرم امام حسین(ع)، پای پیاده از میدان امام حسین(ع) تهران به سمت مرقد مطهر عبدالعظیم حسنی پیاده می روند تا بلکه بی تابی دل های عاشق حسینیشان را التیام بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرداری تهران سالهاست که در روز اربعین حسینی میدان دار حرکت بزرگی در شهر تهران است که به واسطه آن شهروندانی که نتوانستند به زیارت سالار شهیدان در روز اربعین بروند، از راه مشخصی به زیارت حرم عبدالعظیم حسنی می روند.

بر این اساس شهروندان از صبح و با اقامه نماز صبح در روز اربعین حرکت خود را از میدان آیینی امام حسین (ع) آغاز کرده و با پشت سر گذاشتن معابر شهر تهران به شهرری و حرم عبدالعظیم حسنی می رسند و با خواندن زیارت اربعین به پیاده روی خود پایان می دهند.

سالهاست که این پویش در شهر تهران و در روز اربعین حسینی با عنوان پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار می شود و حالا با برگزاری بیش از یک دهه از این مراسم، پیاده روی جاماندگان اربعین به بلوغ خود رسیده است؛ بگونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3000 موکب مردمی در پیاده روی جاماندگان اربعین/ جانمایی موکب مادر و کودک

حضور 3000 موکب مردمی در پیاده روی جاماندگان اربعین/ جانمایی موکب مادر و کودک