مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-20بين الملل

اذعان مقام های آمریکایی به فرصت صلح از دست رفته


«پولیتیکو» گزارش داده مقام های آمریکایی اذعان کرده اند که ممکن است پنجره فشار برای مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین را از دست داده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های آمریکایی به پولیتیکو گفتند ممکن است پنجره اعمال فشار برای مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین را از دست داده باشند.

آن ها که به طور ناشناس با این رسانه آمریکایی گفت وگو کردند گفتند مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش هنگامی که سال گذشته اظهارات تلخی درباره شانس کی یف برای پیروزی بیان کرد، حق داشت.

  علی رغم سیلی از تجهیزات پیشرفته که غرب در اختیار کی یف قرار داده، این کشور نتوانسته موفقیت چشمگیری در مقابل روسیه در ضدحملات به دست آورد و متحمل تلفات و خسارات سنگین شده است.

  بر اساس جدیدترین آمار وزارت دفاع روسیه، با گذشت بیش از دو ماه از  ضدحملات اوکراین علیه نیروهای روسیه، کی یف نتوانسه بیش از چند روستا در منطقه زاپروژیا را پس بگیرد و در ازای آن، دستکم 43 هزار نیرو و حدود پنج هزار قطعه تجهیزات را از دست داده است.

به نوشته راشا تودی ، گرچه دولت اوکراین همچنان اصرار دارد که می تواند همه مناطق از دست رفته را با زور پس بگیرد، واشنگتن به طور فزاینده ای در این خصوص تردید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان مقام های آمریکایی به فرصت صلح از دست رفته

اذعان مقام های آمریکایی به فرصت صلح از دست رفته