مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-09سياسي

انتقاد آل هاشم از دست های پشت پرده؛ مدیرعامل مس ایران را به تبریز کشاند


بدنبال انتقاد امام جمعه تبریز از دست هایی که مانع عملیاتی شدن دستور و فرمان آیت الله رییسی در ارتباط با مس سونگون می شوند، مدیرعامل مس ایران به دیدار وی رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: دست هایی در کار است تا مانع عملیاتی شدن دستور و فرمان آیت الله رییسی رییس جمهور برای آذربایجان شرقی و مس سونگون می شوند.

بدنبال این انتقاد امیر خرمی شاد نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ملی مس ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی به دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رفت.

گزارش فارس حاکی است، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به مزایای اصلاح ساختار شرکت ملی مس ایران بر مبنای تمرکززدایی( تشکیل شرکت مس آذربایجان) اظهار کرد: برخورداری کشور از منابع غنی معدنی به عنوان یک مزیت غیرقابل انکار این بخش را به طور بالقوه به یکی از بخش های پیشران اقتصاد ایران تبدیل کرده است تا جایی که می توان گفت این بخش با توجه به ظرفیت بالای خود می تواند هم تراز چاه های نفت و گاز کشور به عنوان موتور محرکه و رشد و توسعه اقتصادی در کشور نقش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آل هاشم از دست های پشت پرده؛ مدیرعامل مس ایران را به تبریز کشاند

انتقاد آل هاشم از دست های پشت پرده؛ مدیرعامل مس ایران را به تبریز کشاند