مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-20سياسي

300 روحانی مسلط به زبان عربی به عراق اعزام می شوند


تعدادی از مبلغان که به دو زبان اردو و پشتو آشنایی دارند به مرزهای چذابه و شلمچه برای راهنمایی زائران خارجی اعزام خواهند شد.

براساس درخواست برخی از موکب داران عراقی که در راهپیمایی اربعین، - حدود 300 روحانی آشنا به زبان عربی با کمک حوزه علمیه قم به عراق اعزام می شوند.

حجت الاسلام حمید احمدی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: گرچه هنوز موکب های عراقی در مسیر راهپیمایی به صورت کامل برپا نشده، اما حضور زائران ایرانی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) آغاز شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) همچنین در ادامه از برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای مبلغان و فعالان اربعین خبر داد.

  وی با بیان این که تعدادی از مبلغان که به دو زبان اردو و پشتو آشنایی دارند به مرزهای چذابه و شلمچه برای راهنمایی زائران خارجی اعزام خواهند شد، تصریح کرد: براساس درخواست برخی از موکب داران عراقی که در راهپیمایی اربعین، حدود 300 روحانی آشنا به زبان عربی با کمک حوزه علمیه قم به عراق اعزام می شوند.

  احمدی همچنین گفت: در ارتباط با توصیه های بهداشتی و مراقبتی و همچنین آداب و رسوم مردم عراق موشن گرافی و اینفوگرافی هایی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 روحانی مسلط به زبان عربی به عراق اعزام می شوند

300 روحانی مسلط به زبان عربی به عراق اعزام می شوند