مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 05:452023-07-26اقتصادي

ارتقای امنیت غذایی با واردات 221 هزار تن کالای اساسی در بنادر انزلی و کاسپین


در راستای تامین کالاهای اساسی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون 176 هزار و 500 تن روغن خام و نهاده های دامی و غلات در مجتمع بندری کاسپین و 46 هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

- ایسنا/گیلان در راستای تامین کالاهای اساسی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون 176 هزار و 500 تن روغن خام و نهاده های دامی و غلات در مجتمع بندری کاسپین و 46 هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

ارتقای امنیت غذایی از یک سو به عملکرد مسئولان و مدیران اقتصادی در جهت توسعه روابط همه جانبه با کشورهای همسایه و واردات کالاهای اساسی مورد نیاز واحدهای تولیدی کشور بستگی دارد و از سوی دیگر اجرای صحیح و مناسب سند الگوی کشت نیز تضمینی بر تامین امنیت غذایی کشور به حساب می آید.

تامین کالاهای اساسی؛ در دستور کار منطقه آزاد انزلی روغن خام و نهاده های دامی و غلات از جمله کالاهای اساسی است که در ارتقای امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از 176 هزار تنی کالای اساسی در بندر کاسپین اظهار کرد: در راستای تامین کالاهای اساسی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون با پهلوگیری 45 فروند کشتی، 176 هزار و 500 تن روغن خام و نهاده های دامی و غلات در مجتمع بندری کاسپین تخلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امنیت غذایی با واردات 221 هزار تن کالای اساسی در بنادر انزلی و کاسپین

ارتقای امنیت غذایی با واردات 221 هزار تن کالای اساسی در بنادر انزلی و کاسپین