مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-05اقتصادي

تشدید بازرسی از بنگاه های مسکن در بوشهر/ 37 واحد پلمب شد


مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از تشدید بازرسی از بنگاه های مسکن در این استان خبر داد و گفت: 37 مورد پلمب واحد صنفی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود دستغیبی عصر شنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تا کنون 69 هزار و 681 نفر در کل استان نسبت به ثبت نام در طرح سامانه نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 56 هزار و 413 نفر متقاضیان واجد شرایط هستند، اضافه کرد: تاکنون در استان بوشهر 18 هزار و 294 نفر تشکیل پرونده داده اند و تأیید نهایی شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: از این تعداد 6 هزار و391 نفر افتتاح حساب کرده و چهار هزار و 844 نفر از این افراد واریز وجه انجام داده اند.

وی افزود: در راستای مصوبات جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، گشت مشترک سامان دهی بنگاه ها و مشاورین املاک در استان و برخورد قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه های مشاور املاک تشکیل شد دستغیبی با اشاره به اینکه اعضای اصلی این گشت نمایندگان اداره کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن فراجا و بسیج اصناف هستند افزود: این گشت ها در حال بازرسی مستمر از بنگاه های سطح شهرستان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی از بنگاه های مسکن در بوشهر/ 37 واحد پلمب شد

تشدید بازرسی از بنگاه های مسکن در بوشهر/ 37 واحد پلمب شد