مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-10سياسي

مسوولین در قبال عملکردشان پاسخگو باشند


امروز تمام دستگاه های شهرستان ساوه بر اساس وظایف محوله پای کار مردم هستند و وظیفه آنها پاسخگویی در قبال عملکردشان است؛ لذا اگر دستگاهی در کار خود کوتاهی کرد مردم و رسانه ها باید آن را گزارش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری ساوه برگزار شد اظهار کرد: هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران باید یک وجهه رسانه ای در خود داشته باشد تا بتواند عملکرد دستگاه مطبوع خود را منعکس کرده و با رسانه ها ارتباط گیری خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه فضای گفتمان در کشور باید بیش از پیش افزایش یابد افزود: یکی از مسائلی که چالش های جامعه را بهبود می بخشد، تقویت فضای گفت وگو بین مردم و مسئولان است و رسانه ها و خبرنگاران به عنوان طبقه میانی بین این دو گروه قرار گرفته و وظیفه سنگینی در شکل گیری و حفظ این حلقه دارند.

فرماندار ساوه با بیان اینکه امروز دو عنصر اعتماد و امید در جامعه ما کمرنگ شده است ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز وظیفه بزرگی در امیدآفرینی در جامعه دارند و باید وقایع را دلسوزانه ثبت و ضبط کنند و رسالت خود را برای ترمیم اعتماد مردم به کار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین در قبال عملکردشان پاسخگو باشند

مسوولین در قبال عملکردشان پاسخگو باشند