مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-07اقتصادي

لزوم تسریع در واردات خودرو/ 94 میلیون تومان کم فروشی در شیرینی فروشی های خوزستان


مدیرکل استاندارد خوزستان با بیان اینکه بر تسریع واردات خودروها تاکید شده است، گفت: واردات خودرو می تواند به ارتقای کیفی و استانداردهای خودروهای ساخت داخل کمک کند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان با بیان اینکه بر تسریع واردات خودروها تاکید شده است، گفت: واردات خودرو می تواند به ارتقای کیفی و استانداردهای خودروهای ساخت داخل کمک کند.

علی داوودی در نشست خبری که امروز 16 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تعامل با همه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی برای پیشبرد تکالیف و اهدافی که قانونگذار برعهده سازمان استاندارد گذاشته، باعث شده است تا بتوانیم به بهترین شکل اهداف مورد نظر خود را در بحث استاندارد در استان اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر تعامل و همراهی نباشد شاید به لحاظ تحقق عملکردها نتوانیم اهداف را به صورت 100 درصدی در بحث استاندارد محقق کنیم اما این تعامل میان دستگاهی باعث شده است تا بتوانیم اهداف را تحقق ببخشیم.

مدیرکل استاندارد خوزستان با بیان اینکه شاید نگرش خوبی نسبت به اقدامات و عملکرد برخی دستگاه های اجرایی وجود نداشته باشد، گفت: تلاش کرده ایم تا تمام فعالیت های اداره کل استاندارد را بر مبنای افزایش باور و اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های استاندارد انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در واردات خودرو/ 94 میلیون تومان کم فروشی در شیرینی فروشی های خوزستان

لزوم تسریع در واردات خودرو/ 94 میلیون تومان کم فروشی در شیرینی فروشی های خوزستان