مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-29اقتصادي

یک گزارش جامع از آمارهای اقامتگاه ها منتشر شد / 18 هزار اقامتگاه فعال در جاباما


 جاباما یک گزارش جامع از فعالیت های یکساله خود منتشر کرده است؛ بر اساس داده های این گزارش، 100 هزار اقامتگاه در سراسر ایران وجود دارد و 18 هزار اقامتگاه در جاباما هستند.

گزارش وضعیت کسب وکار جاباما برای اولین بار است که منتشر می شود و در این گزارش به بررسی وضعیت این کسب و کار در سال 1401 در مقایسه با سال 1400 و همچنین معرفی بازار اقامت در ایران پرداخته شده است.

  این گزارش شامل اطلاعات و آمار از بخش های مختلف اقامتگاه های مقرون به صرفه تر از هتل ها است.

بیش از 150 درصد رشد در یک سال جاباما می گوید بیش از 18 هزار اقامتگاه فعال در پلتفرمش قابل رزرو هستند که این مقدار در مقایسه با سال گذشته، بیش از 150 درصد رشد داشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده در گزارش جاباما، بیش از 50 درصد از جمعیت 2 میلیون و 300 هزار نفری کاربران فعال این پلتفرم را ساکنان استان تهران تشکیل می دهند و تعداد آن ها در مقایسه با مدت مشابه قبل، 223 درصد رشد داشته است.

مطابق با این گزارش، 65 درصد از کاربران بازار آنلاین اقامت در ایران را 18 تا 34 ساله ها تشکیل می دهند و 69 درصد از اقامتگاه ها را همین گروه سنی به صورت آنلاین رزرو می کنند.

  فرصت بی نظیر برای رشد بیشتر جاباما همچنین می گوید با وجود افزایش ضریب نفوذ اینترنت، همچنان بخش قابل توجهی از بازار اقامت در ایران آنلاین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گزارش جامع از آمارهای اقامتگاه ها منتشر شد / 18 هزار اقامتگاه فعال در جاباما

یک گزارش جامع از آمارهای اقامتگاه ها منتشر شد / 18 هزار اقامتگاه فعال در جاباما