مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-06سياسي

تثبیت صندلی رییس و نایب رییس در ششمین دوره شورای شهر ساری


جلسه شورای شهر ساری با حضور 9 عضو شورا و ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی فرماندار مرکز استان برگزار شد و ترکیب جدید هیئت رییسه پارلمان شهری با رأی اعضای شورا مشخص شد.

- ایسنا/مازندران جلسه شورای شهر ساری با حضور 9 عضو شورا و ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی فرماندار مرکز استان برگزار شد و ترکیب جدید هیئت رییسه پارلمان شهری با رأی اعضای شورا مشخص شد.

طبق آراء اخذ شده از اعضای شورای ششم ساری، پرویز شعبانی با 5 رای به عنوان رییس، سید حسین یوسفی با 5 رای به عنوان نایب رییس، ذوالفقارشریفی با 8 رای به عنوان دبیر اول، علی عاشقان با 6 رای به عنوان دبیر دوم و افشین راسخ با 5 رای به عنوان سخنگ و شهرام ایرجی با 5 رای به عنوان خزانه دار شورای ششم ساری در سومین سال فعالیت این شورا انتخاب شدند.

کرسی ریاست شورای ساری در این انتخابات دو نامزد داشت.

پرویز شعبانی و میررحمان میرشجاعی نامزدهای تصدی کرسی ریاست شورا بودند که در نهایت پرویز شعبانی با 5 رأی در جایگاه ریاست ماند.

برای نایب رییسی این شورا نیز که مسئولیت آن در سال دوم بر عهده سیدحسین یوسفی بود هم مجددا با 5 رأی موافق و 4 رأی دیگر به رحمان میرشجاعی تعلق یافت و به عنوان نایب رییس شورای ششم ساری در سال سوم انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت صندلی رییس و نایب رییس در ششمین دوره شورای شهر ساری

تثبیت صندلی رییس و نایب رییس در ششمین دوره شورای شهر ساری