مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-11سياسي

14 هزار تن جو از انبارهای بندر نوشهر ترخیص شد


رییس کل دادگستری مازندران از ترخیص بیش از 14 هزار تن جو از انبار های بندر نوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه در جریان سفر استان مازندران؛ 14 هزار تن جو از انبارهای بندر نوشهر ترخیص شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: در پی سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به استان مازندران و بازدید میدانی از بندر نوشهر و در اجرای دستورات صادره از سوی وی، دستگاه قضایی استان با بسیج همه توانمندی های درون سازمانی و همکاری مجدانه اداره کل بنادر و دریانوردی، حوزه نظارت گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، طرح کنترل و پایش کالا های موجود در انبار ها با محوریت کالا های اساسی و مرتبط با معیشت مردم را با جدیت بیشتری عملیاتی کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با صدور دستور ویژه قضایی، 14 هزار و 316 تن جو، از انبار های بندر نوشهر، ترخیص و به اداره کل پشتیبانی امور دام تحویل داده شد.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه ماندگاری زیاد کالا های اساسی و نهاده های دامی در انبار های مراجع مذکور، یکی از نگرانی های اصلی درکشور است، افزود: تدابیری اندیشیده شده است که در نحوه نگهداری و نیز تعیین تکلیف اموال موجود در انبارها، بازنگری دقیقی انجام شود تا پس از این شاهد کاهش مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار تن جو از انبارهای بندر نوشهر ترخیص شد

14 هزار تن جو از انبارهای بندر نوشهر ترخیص شد