مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-12سياسي

جذب هزار و 478 میلیارد تومان مالیات طی چهار ماه نخست سال جاری در قم


مدیرکل امور مالیاتی استان قم از جذب هزار و 478 میلیارد تومان مالیات طی چهار ماه نخست سال جاری در قم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین نیروبخش مدیرکل امور مالیاتی استان قم به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک این روز به اصحاب خبر، اظهار کرد: روز خبرنگار در واقع، روز پاسداشت تاریخ نویسان و پاسداران قلم است.

روز تجلیل از عدالت گستران  مسیر آگاهی و روز نکوداشت از آنانی است که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی کشور عزیزمان ایران اسلامی قرار داده و کوشیده اند تا قلم و آگاهی نه در حصار زمان بمانند و نه در قید مکان.

وی افزود: در هر جامعه ای ، در کنار آداب و رسوم ، زبان و گفتمان های مشترک اجتماعی وجود دارد که از آن به عنوان فرهنگ یاد می شود و در حوزه اقتصاد نیز، مقوله فرهنگ مالیاتی همان زبان و گفتمان مشترک اجتماعی است بین سازمان امور مالیاتی کشور (بعنوان نماینده حاکمیت) و مؤدیان محترم مالیاتی که تبیین این گفتمان، هنر رسانه و رسالت اصحاب قلم است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم تصریح کرد: با توجه به اهمیت شفافیت مالیاتی و نقش پرداخت به موقع و دقیق مالیات در سیستم اقتصادی کشورها، دولت ها همواره سعی می کنند با تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب هزار و 478 میلیارد تومان مالیات طی چهار ماه نخست سال جاری در قم

جذب هزار و 478 میلیارد تومان مالیات طی چهار ماه نخست سال جاری در قم