مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-06حوادث

رهایی گروگان 17 ساله از چنگ یک آدم ربا در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان 17 ساله از چنگ آدم ربا در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فرزند 17 ساله اش توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان قزوین ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران پلیس آگاهی دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه دریافتند راکب یک دستگاه موتورسیکلت، فردی 17 ساله را در یکی از میادین شهر با تهدید چاقو ربوده و پس از سوار کردن با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از روستاهای شهرستان آوج شناسایی کنند.

سردار ابراهیمی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله به محل اعزام و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربا آزاد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان 17 ساله از چنگ یک آدم ربا در قزوین

رهایی گروگان 17 ساله از چنگ یک آدم ربا در قزوین