مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-20سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه در فامنین طی هفته دولت


فرماندار فامنین از افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید روح الله حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت اظهار کرد: گفتمان عدالت محور دولت سیزدهم بر خدمت به مردم به ویژه محرومان استوار است و مدیران دولت به تبعیت از رییس جمهور خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: با اقدامات دولت مردم به آینده امیدوار شده اند و می دانند دولت در حال آواربرداری از خرابی های دولت قبل و تقویت ایران قوی است.

فرماندار شهرستان فامنین ادامه داد: بی توجهی دولت سیزدهم به حاشیه ها و توجه به خدمت موجب شده، کار و مطالبه کار در جامعه تبدیل به اصل شود.

وی بیان کرد: دولت بدون توجه به حاشیه ها تمام همت خود را به خدمت رسانی و افزایش ایمان و امید در جامعه معطوف کرده و با حمایت مردم توطئه های بزرگی را خنثی کرده است.

حسینی تصریح کرد: گفتمان دولت سیزدهم به دلیل محوریت ولایت و تبعیت کامل از ولایت فقیه دشمنان بسیاری دارد و دشمنان در این مدت توطئه های بسیاری را اجرا کرده اند اما با بصیرت مردم توفیقی نداشته اند.

وی با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: در هفته دولت امسال70 پروژه با اعتبار حدود 140 میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه در فامنین طی هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه در فامنین طی هفته دولت