مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-14سياسي

مقتضیات پدآفند غیرعامل در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: مقتضیات پدآفند غیرعامل به عنوان یک ضرورت در جامعه به یک فرهنگ مبدل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی صبح امروز در جلسه مشترک قرارگاه پدافند سایبری و کارگروه تخصصی الکترونیک و سایبری شورای پدآفند غیرعامل کردستان با بیان اینکه آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی در مقوله پدآفند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: در کنار رعایت موارد حفاظتی و امنیتی،  آموزش کارکنان و عموم مردم در راستای پیشگیری از حملات سایبری احتمالی و کاهش آسیب پذیری عمومی می تواند از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند و هزینه دفع حملات سایبری را کاهش دهد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت پدآفندغیرعامل به عنوان یک نیاز حیاتی کشور خواستار توجه به مقتضیات پدآفند غیرعامل به عنوان یک فرهنگ سازمانی از طریق آموزش شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل و لزوم توجه ویژه مدیران به زیرساخت ها، تهدیدات سایبری، زیستی و مردم محور، خواستار خروجی منتج به نتیجه جلسات کارگروه های ذیل شورای پدافند غیرعامل و اهتمام بیشتر اعضای این کارگروه ها نسبت به اجرای مصوبات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتضیات پدآفند غیرعامل در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود

مقتضیات پدآفند غیرعامل در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود