مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-13بين الملل

بازسازی هاوایی پس از حریق مرگبار، حدود 6 میلیارد دلار هزینه دارد


مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا 6 میلیارد دلار هزینه دارد.

- مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا 6 میلیارد دلار هزینه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مرکز مقابله با بحران پاسیفیک در آمریکا با اشاره به تخریب بیش از 2هزار ساختمان در پی آتش سوزی گسترده و هولناک جنگل ها در ایالت هاوایی، اعلام کرد که بازسازی این ایالت تقریبا 6 میلیارد دلار هزینه دارد.

یک رسانه آمریکایی دیروز(شنبه) به نقل از جاش گرین، فرماندار هاوایی اعلام کرد که شمار کشته شدگان حریق جنگی به 89 نفر افزایش یافته و این در حالی است که برخی آمارها از 93 جان باخته حکایت دارد.

این حریق ویرانگر رسما به مرگبارترین فاجعه تاریخ معاصر آمریکا بدل شد و از فاجعه سال 2018 موسوم به کمپ فایر در کالیفرنیا که 85 کشته داشت، سبقت گرفت.

مرکز مقابله با بحران پاسیفیک نقشه ها و نمودارهای ارزیابی خسارت حریق جنگلی در شهر مائوی را منتشر کرده است.

براساس این نقشه ها 2هزار و 207 دستگاه ساختمان کاملا در آتش سوخته یا آسیب دیده اند و سه هزار و 563 سازه نیز، همچنان در معرض آتش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی هاوایی پس از حریق مرگبار، حدود 6 میلیارد دلار هزینه دارد

بازسازی هاوایی پس از حریق مرگبار، حدود 6 میلیارد دلار هزینه دارد