مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-20سياسي

علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن هستیم


رییس جمهور با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری ها با کامبوج است، اظهار داشت: ایران علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن و تقویت روابط منطقه ای خود با کشورهای این حوزه از جمله کامبوج است.

- رییس جمهور در مراسم دریافت استوارنامه سفیر آکردیته پادشاهی کامبوج : علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن هستیم رییس جمهور با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری ها با کامبوج است، اظهار داشت: ایران علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن و تقویت روابط منطقه ای خود با کشورهای این حوزه از جمله کامبوج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه کوی کونگ سفیر آکردیته پادشاهی کامبوج، ضمن آرزوی موفقیت برای وی در دوره ماموریت خود در تهران، گفت: روابط ایران و کامبوج متناسب با ظرفیت ها و زمینه های موجود برای همکاری، گسترش نیافته است.

رییس جمهور با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری ها با کامبوج است، افزود: ایران علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن و تقویت روابط منطقه ای خود با کشورهای این حوزه از جمله کامبوج است.

کوی کونگ سفیر آکردیته پادشاهی کامبوج نیز در این مراسم با بیان اینکه ایران با وجود تحریم ها به پیشرفت های خوبی دست یافته است، اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن هستیم

علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن هستیم