مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-15ورزشي

توانمندسازی اولویت اصلی دولت در ارتباط با تشکل ها است


معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حمایت از تشکل های جوانان، رویکرد و هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اولویت اصلی در ارتباط با تشکل ها توانمندسازی است و ما به دنبال این هستیم تا زمینه را برای مشارکت جوانان در ورود به موضوعات اجتماعی فراهم کنیم.

- ایسنا/قم معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حمایت از تشکل های جوانان، رویکرد و هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اولویت اصلی در ارتباط با تشکل ها توانمندسازی است و ما به دنبال این هستیم تا زمینه را برای مشارکت جوانان در ورود به موضوعات اجتماعی فراهم کنیم.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وحید یامین پور امروز 23 مردادماه در آیین گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در تالار مرکزی شهر، با بیان اینکه کار داوطلبانه و عام المنفعه دو خصوصیت اصلی تشکل های مردمی است، اظهار کرد: ارتقای بینش، بهبود کیفیت زندگی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی سه کارکرد تشکل های مردمی است و دولت وظیفه دارد از این حرکت ها حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تنظیم، تنسیخ و تقسیم کار سه محور مهم و کلیدی در ارتباط موثر و مفید بین حاکمیت و تشکل های مردمی برای تحقق اهداف مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی اولویت اصلی دولت در ارتباط با تشکل ها است

توانمندسازی اولویت اصلی دولت در ارتباط با تشکل ها است