مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-12اقتصادي

شناسایی 20 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان شمالی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: طی بازرسی های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون 20 نفر تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در کارگاه های استان شناسایی نموده و با اقدامات انجام شده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد:بازرسان کار از ابتدای سال جاری تاکنون 20 نفر تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در کارگاه های استان شناسایی نموده و با اقدامات انجام شده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

وی گفت: خرسان شمالی، از استان های ممنوعه برای به کارگیری و اشتغال اتباع به شمار می رود که بر اساس قانون به کارگیری اتباع خارجی بدون مجوز در کارگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی ممنوع است و در صورت شناسایی مالکان این واحدها طبق قانون جریمه می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: به استناد ماده 120 قانون کار، اتباع بیگانه در صورتی می توانند در ایران به اشتغال مشغول شوند که دارای روادید ورود و حق کار مشخص باشند و مطابق قوانین و آیین نامه های مرتبط با این بخش پروانه کار دریافت کنند.

اسلام خواه ادامه داد: کارفرمایانی که اقدام به کارگیری اتباع خارجی غیرقانونی نمایند بابت هرروز اشتغال غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 20 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان شمالی

شناسایی 20 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان شمالی