مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-17سياسي

مشارکت پررنگ در انتخابات؛ تیر خلاصی به طمع دشمن


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در حوزه سیاست رفع کننده تهدیدات است، گفت: مشارکت پررنگ در انتخابات تیر خلاصی به اغتشاشات و طمع دشمن است.

- معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا تشریح کرد: مشارکت پررنگ در انتخابات؛ تیر خلاصی به طمع دشمن ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در حوزه سیاست رفع کننده تهدیدات است، گفت: مشارکت پررنگ در انتخابات تیر خلاصی به اغتشاشات و طمع دشمن است.

واقعیت این است که اگر مشارکت کاهش یابد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فشارها زیاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار رسول سنایی راد 26 مردادماه در مجمع عمومی تشکل های مردمی و سمن های چهارمحال وبختیاری که به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی در استانداری چهارمحال وبختیاری برگزار شد با اشاره به اینکه تمدن های بزرگ همچون مصر، بین النهرین، سومر، هند و.

عمدتاً در کنار رودهای بزرگ شکل گرفتند، اظهار کرد: تمدن ایرانی اما با وجود داشتن رودهای بزرگ با تکیه بر قنات و بهره برداری حساب شده از رودخانه شکل گرفت که سمن ها نقش اساسی را در استخراج، توزیع و پایداری آب داشتند لذا می توان گفت که پایه های تمدن سازی ما مردم نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پررنگ در انتخابات؛ تیر خلاصی به طمع دشمن

مشارکت پررنگ در انتخابات؛ تیر خلاصی به طمع دشمن