مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-09سياسي

حقایقی درباره ادعاهای اخیر انگلیسی ها علیه سپاه


انگلیسی ها هر زمان با بحران های داخلی مواجه می شوند با دروغ پردازی پیرامون سوژه های بیرونی به دنبال مدیریت بحران های خویش هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: اخیرا ساندی تایمز چاپ لندن، در گزارشی نوشت: وزیر کشور بریتانیا، سپاه پاسداران را بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی این کشور قلمداد می کند.

در این گزارش به نقل از منبعی نزدیک به سوئلا بریورمن وزیر کشور انگلیس آمده که احتمالا سپاه، فعالیت هایش را تشدید کرده و جاسوس های ایرانی در حال به کار گرفتن باندهای تبهکار برای حمله به مخالفان جمهوری اسلامی در بریتانیا هستند.

چندماه پیش هم پلیس ضدتروریسم بریتانیا ادعا کرده بود که 15 توطئه از منشاء ایران شناسایی و خنثی شده است! پیش از این نیز انگلیسی ها در مقاطعی با این دست جوسازی های رسانه ای، مدعی شدند که ضریب امنیتی افراد و رسانه های مخالف جمهوری اسلامی ایران را تشدید کرده اند.

این فضاسازی ها البته چندان دوام نیاورد و در میان سکوت رسانه ای بدون آنکه هیچ شاهد عینی برای این دروغ پردازی ها ارائه شود به حاشیه رانده و از دید افکار عمومی پنهان شد.

اخیرا همین سناریو در جوسازی های گسترده رسانه ای درباره آمادگی پارلمان و دولت انگلیس برای قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی تکرار شد که این بار هم نهایتا به دلیل ترس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی درباره ادعاهای اخیر انگلیسی ها علیه سپاه

حقایقی درباره ادعاهای اخیر انگلیسی ها علیه سپاه