مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31ورزشي

جلسه محرمانه سرنوشت ساز برای هفته اول لیگ برتر؛ برگزاری یا تعویق؟


فدراسیون فوتبال اصرار ویژه به حضور بانوان از هفته نخست رقابت های فصل جاری لیگ برتر دارد اما محدودیت هایی در این زمینه به وجود آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان لیگ فوتبال ایران دوازدهم مرداد سال 1402 را زمان آغاز رقابت های بیست و سومین دوره لیگ برتر مشخص کرد تا 16 باشگاه حاضر در این دوره از مسابقات برنامه های پیش فصل خود را طبق همین برنامه ریزی دنبال کنند.

در فاصله سه روز مانده به آغاز این رقابت ها بحث حضور بانوان برای تماشای بازی های لیگ برتر تبدیل به چالشی جدی برای احتمال تعویق در برگزاری زمان بازی ها تبدیل شده است.

نبود زیرساخت کافی برای حضور زنان در استادیوم های شهرهای مختلف باعث شد تا رییس فدراسیون فوتبال با پیگیری سازمان لیگ دنبال ورود آنها به چند ورزشگاه دارای این قابلیت نظیر نقش جهان اصفهان، غدیر اهواز، فولاد شهر و ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان باشد و آن را شدنی توصیف کرده و به دستگاه های نظارتی اعلام کنند.

ورود بانوان به ورزشگاه تیم های لیگ برتری نه تنها یکی از شعارهای اصلی تاج در ابتدای حضور دوباره اش در ریاست فدراسیون بود بلکه فیفا و AFC نیز در نامه های دو سال اخیر خود تاکید فراوان روی این موضوع داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه محرمانه سرنوشت ساز برای هفته اول لیگ برتر؛ برگزاری یا تعویق؟

جلسه محرمانه سرنوشت ساز برای هفته اول لیگ برتر؛ برگزاری یا تعویق؟