مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-29اجتماعي

پیشرفت عملیات ساختمانی 3 ایستگاه شمالی خط 6 مترو از مرز 97 درصد گذشت


در برنامه افتتاح ایستگاههای متعدد خط 6 مترو برای سال 1402 سه ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن در اولویت بهره برداری قرار داشته و عملیات اجرایی آنها با قوت ادامه دارد.

- در برنامه افتتاح ایستگاههای متعدد خط 6 مترو برای سال 1402 سه ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن در اولویت بهره برداری قرار داشته و عملیات اجرایی آنها با قوت ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس عباس فتحعلی پور مجری خط 6 متروی تهران در مورد آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاههای قطعه شمالی این خط گفت: ایستگاههای آیت ا.

کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن 5 ایستگاه باقی مانده از بخش شمالی خط 6 به شمار می آیند که اقدامات ساختمانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پیگیر تکمیل عملیات تجهیزاتی هستیم تا بتوانیم ایستگاه های مذکور را در اسرع وقت تقدیم شهروندان کنیم.

مجری خط 6 مترو در ادامه میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی 3 ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن را فراتر از 97 درصد عنوان کرد و افزود: در مورد اقدامات تجهیزاتی ایستگاههای فوق الذکر که در اولویت بهره برداری قرار دارند، پیشرفت میانگین 57 درصد را شاهد هستیم و امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی، بتوانیم هرچه سریعتر پرونده ایستگاههای باقی مانده خط 6 مترو را ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت عملیات ساختمانی 3 ایستگاه شمالی خط 6 مترو از مرز 97 درصد گذشت

پیشرفت عملیات ساختمانی 3 ایستگاه شمالی خط 6 مترو از مرز 97 درصد گذشت