مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-07سياسي

نقش مهم علما و رهبران ادیان در مقابله با اهانت به مقدسات


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان ضمن بازدید از کلیسای طایفه مسیحیان سریان ارتودوکس در لبنان با مطران (کشیش) جورج صلیبا، - باقرزاده در دیدار با رهبر مسیحیان سریان ارتودوکس لبنان بر نقش مهم علما و رهبران ادیان در مقابله با اهانت به مقدسات و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم تأکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان ضمن بازدید از کلیسای طایفه مسیحیان سریان ارتودوکس در لبنان با مطران (کشیش) جورج صلیبا، رهبر مسیحیان سریان ارتودوکس لبنان دیدار و در خصوص راهکار های مقابله با اهانت به قرآن کریم و دیگر مقدسات ادیان گفتگو کرد.

باقرزاده در سخنانی، با محکومیت هتک حرمت به قرآن گفت: وظیفه علمای الهی اعم از مسیحی و مسلمان است که با توطئه های شیاطین مقابله کنند و در مقابل اهانت به قرآن و مقدسات، صریح و شجاعانه موضع گیری کنند.

اسقف اعظم جورج صلیبا در این دیدار که در مقر اسقف نشینی ارتدکس سریانی کوه لبنان و طرابلس در بیروت انجام شد، این مطالب را تایید و مورد توافق طرفین دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم علما و رهبران ادیان در مقابله با اهانت به مقدسات

نقش مهم علما و رهبران ادیان در مقابله با اهانت به مقدسات