مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-21سياسي

سفر اربعین ارزان است، ولی مجانی نیست


در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با بیان این که فضای کشور عراق و فضای کشور خودمان به مرور در حال اربعینی شدن است و امیدوارم همه با معرفت وارد این میدان شویم، تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا به زائران ایرانی توصیه می کنیم که تا حتی الامکان سبک بار حرکت کنند و در ساعات اولیه روز یا غروب که هوا خنک تر است اقدام به راهپیمایی کنند.

وی با بیان این که زائران اگر برایشان امکان پذیر است حتماً مقداری آب با خود حمل کنند، ادامه داد: به افراد مسن و کسانی که دارای بیماری زمینه ای هستند و همچنین کودکان توصیه می شود که انجام سفر به عتبات عالیات را به زمان دیگری موکول کنند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که از زائران می خواهیم که حتماً سفرشان را مدیریت کنند، ادامه داد: به دلیل کمی زیرساخت ها از زائران می خواهیم سفرشان را در این ایام و عتبات عالیات کوتاه کنند تا تعداد بیشتری فرصت بهره مندی معنوی از این سفر را داشته باشند.

رییس ستاد اربعین در عراق همچنین با اشاره به موضوع حمل و نقل زائران تصریح کرد: تلاش شده که وسایل نقلیه برای جابه جایی زائران در مرزها مستقر شوند البته باز هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اربعین ارزان است، ولی مجانی نیست

سفر اربعین ارزان است، ولی مجانی نیست