مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-29اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی طرح های آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 18 میلیارد و 600 میلیون تومان از مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبخیزداری تا کنون تخصیص یافته است، - روح الله کریمیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه طرح های آبخیزداری گفت: در این سفر 240 میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در استان در نظر گرفته شد، از این مبلغ میزان 18 میلیارد و 600 میلیون تومان تا کنون تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر طرح ها و پروژه های آبخیزداری در استان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، لازم به ذکر است طرح های آبخیزداری در قالب پروژه های مختلفی اعم از احداث بند های سنگی و ملاتی، بند های گابیونی و بند های خاکی در شهرستان های مختلف در حال اجراست.

کریمیان با اشاره به اهداف طرح های آبخیزداری بیان کرد: به طور کلی حفظ منابع آب و خاک، جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل رسوب و سیلاب، تغذیه آبخوان ها و سفره های زیرزمینی از جمله اهداف اجرا و احداث این طرح هاست.

48 درصد از مساحت استان دارای مطالعات تفصیلی و اجرایی آبخیزداری است وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری به حوضه های آبخیز متعددی تقسیم می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی طرح های آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

پیشرفت 80 درصدی طرح های آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری