مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-08سياسي

رسانه بهترین ابزار جهاد تبیین و امیدآفرینی است


خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن پیگیری مطالبات مردم به خصوص در حاشیه شهر، از ابزار رسانه برای جهاد تبیین، امیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام بهترین بهره وری را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی، صبح امروز در دیدار با خبرنگاران تربت حیدریه، ضمن گرامیداشت شهید محمود صارمی و شهید حجتی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: تولید خبر و اطلاع رسانی تبدیل به یک امپراطوری در دنیا شده و با خبر بر ملت ها حکومت و جامعه جهانی را مدیریت می کنند.

وی تصریح کرد: با در دست گرفتن رسانه به اشکال مختلف به خصوص در سکوهای امروز اطلاع رسانی که در اختیار مردم است ابزار را غربی ها تهیه و متاسفانه محتواها را عمدتا آن ها مدیریت می کنند که اعم از اخبار فیک و دروغ و بدست گرفتن اذهان جوانان در سراسر دنیاست.

معلمی بیان داشت: از این طرف کاری که در مقابل آن ها انجام می شود بسیار ناچیز است و به عنوان مثال در محرم امسال در کوچه پس کوچه های این کشور جمعی با برپایی مراسم باشکوه عزای حسینی را همراه با اطعام برگزار می کردند اما این موضوع در مقابل حجم کاری دشمنان که نه به عزاداری و سیاهپوشی انجام دادند آن حرکات و حضور مردم را نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه بهترین ابزار جهاد تبیین و امیدآفرینی است

رسانه بهترین ابزار جهاد تبیین و امیدآفرینی است