مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-19سياسي

بزرگترین پیام دفاع مقدس«مامی توانیم» است/ضرورت توجه به جهاد تبیین


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به اینکه بزرگترین پیام دفاع مقدس «مامی توانیم» است، گفت: رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی بزرگترین حماسه ها را رقم زدند.

- اراک-نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به اینکه بزرگترین پیام دفاع مقدس مامی توانیم است، گفت: رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی بزرگترین حماسه ها را رقم زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله بیاتی صبح شنبه در ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در اراک اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس و زنده نگه داشتن این فرهنگ ارزشمند است و اگر امروز کشور در بسیاری از حوزه ها حرف برای گفتن دارد به واسطه رشادت ها، ایثارگری ها و مجاهدت های دفاع مقدس است که همواره باید در جامعه زنده و گرامی داشته شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بزرگترین پیام دفاع مقدس مامی توانیم است چرا که مردم و رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی بزرگترین حماسه ها و افتخارات را رقم زدند و امروز این پیام باید سرلوحه رفتار همه مسئولین باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران با تبعیت از ولایت و غیرت دینی در دفاع مقدس پیروزی های بزرگی خلق کردند و امروز فریضه مهم جهاد تبیین یک رسالت مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پیام دفاع مقدس«مامی توانیم» است/ضرورت توجه به جهاد تبیین

بزرگترین پیام دفاع مقدس«مامی توانیم» است/ضرورت توجه به جهاد تبیین